mandag den 4. juni 2012

Ændringer... I livet og på bloggen

Da jeg i tidernes morgen valgte at lave bloggen, var det med henblik på de kager jeg bagte og ville vise frem. Især så folk kunne se hvad de kunne forvente at bestille fra mig..
I løbet af tiden er det blevet mere og mere en hobby, og jeg blogger efterhånden om alt! Lige fra kager, mad til babyer, osv. Derfor synes jeg også at det krævede lidt nyt, og min blogadresse er derfor også ændret. 

Frkannesette.blogspot.com

Designet arbejder jeg lidt med.. Kan ikke helt beslutte mig, men er ret vild med at der kommer lidt spræl på ;)

I må bære over med en masse ændringer, men jeg lover at jeg snart vender stærkt tilbage med en masse gode indlæg igen... Det har været lidt sløvt den seneste tid ;) Men jeg læser flittigt med hos jer andre fra min iPhone!



                

Ingen kommentarer: