tirsdag den 5. juni 2012

Mad mad mad...

Endnu en uge gik, og jeg forsøgte at huske at bloggen skulle igang igen ;) Men glemte det sgu alligevel nogle dage... Iha.. Men fredag var veninden på besøg og få lidt aftensmad. Vi tog en tur ned til Fredericia Sommerrock, trods lidt kedeligt vejr.. Massere af gode tilbud, men aaaalt for mange mennesker. Så endte med kun at købe gaver til min bror og manden min. Vi fik nydt en kop varm kakao og hørt lidt musik også vendte vi snuden hjemad. Menuen stod på en kææææææmpe portion pastasalat, bestående af:
Tomat, salat, feta, avokado, gulerødder, agurk og selvfølgelig grov pasta. Hertil fik vi kyllingefilet fyldt med pikantost også en tur i ovnen ca. 25 min.

[Pastasalat]
Igår, mandag.. Alene hjemme = let OG lækker aftensmad. Kyllingedeller fra fryseren. Lavede en ordentlig omgang den anden dag, så det var let! Og så kreerede jeg lige en let salat bestående af: Spirer, avokado, agurk, salat og feta. Det var virkelig lækkert....

[Kyllingefrikadeller med avokadosalat]

[Sund hygge, næsten da]
[THE BEST! Ben&Jerrys <3]
Idag måtte jeg (igen) bukke under for trætheden.. Jeg må indrømme at være gravid ofte kommer bag på mig i fht. hvor hårdt det er for kroppen!!! Så aftensmaden blev en tur forbi Burger King på vej hjem fra et sygehus besøg (mormor stadig indlagt) og liiiige en portion B&J her til aften.. Det går man aldrig fejl af! 

Og hvor er det skønt at være igang med bloggeriet igen <3

Ingen kommentarer: