søndag den 30. september 2012

Flæskesteg og efterårs shopping....

I dag stod den på flæskesteg med det hele. Kæresten mente dog at der manglede hjemmelavet agurkesalat, men han kan ikke få det hele hver gang ;) Fik en kæmpe portion... Men hvad pokker... ;)


I eftermiddags var jeg et smut ude at få købt de sidste ting ind, så vi er helt klar til babypigens ankomst. Tiden begynder jo at gå ret hurtigt pludselig!! Så nu endnu fattigere efter et smut i babySam. Hun er en dyr dame allerede inden hendes ankomst <3
Nåede også forbi søstrene Grene. Fandt lige et par skeer til samlingen og lidt andet godt..


Lørdag brugte jeg formiddagen på børnebazar. Det var fint nok, men ikke fordi jeg orkede at rode rundt i de boder der var, med vand i fødder og alle vegne og bare generelt meget rundt her til sidst.. Fandt dog disse fine uld støvler, til 179,- Et kup hvis i spørger mig, mange penge for SÅ små sko hvis i spørger min kæreste ;)

3 kommentarer:

Kathrine sagde ...

Årh mums! Det ser bare godt ud :-)

Og sikke nogle fine køb, elsker Søstrene Grene for alle deres små ting!

Louise // Regnbuebarnetvigga.dk sagde ...

Årh ja. Lækkert :-D Tror vidst snart, at vi skal have flæskesteg :-D

Annesette sagde ...

Ja søstrene grene er yndlings butik. :D Billige ting altid! Hehe

Vi har endnu en steg i fryseren, så mon ikke vi lige nupper en omgang mere en dag indenfor kort tid :P