søndag den 7. oktober 2012

Søndags-hygge

Søndagen er gået med lidt bagning. Igår fik jeg bagt nogle gode kanelsnegle, nogle blev spist, nogle i fryseren ;)
I dag blev det til æblehorn med glasur. De blev faktisk ret gode! Opskriften er fra Amo's bagebog og de hedder oprindeligt 'Kongelige æble horn'.
Pølsehorn er mandens favorit snack, så det måtte jeg jo lige lave lidt ekstra af. De ryger nærmest før jeg får set mig om! Alle deje er fra Amo's bagebog. Skal nok lægge dem ind senere..




Lidt agurkesalat blev det også til. Bare af en enkelt agurk, vi skal nemlig have hotdogs i aften! Manden havde kapret min madplan og skrevet det på, så det er da lige til sådan en omgang søndags hygge mad :) Opskriften på 'momses' agurkesalat finder du her...




Fortsat god søndag i stuerne .......

2 kommentarer:

Kathrine sagde ...

Lækkert! Elsker bare Amos bøger, opskrifterne er så gode :-)

Annesette sagde ...

Ja, og de er så lette at gå til. OG man kan ofte justere lidt i dem uden der sker det store ;)