søndag den 8. juli 2012

Sommer!

Sikke da en skøn weekend! Med fantastisk vejr og meeeget varme! Pyha.. Som gravid er varmen altså lidt sværere at klare synes jeg. 

Igår, lørdag mødtes jeg med en masse med-gravide og deres børn i Madsby legepark. Rigtig hyggeligt. Selvom det var skyet var solen trængt igennem, for sol havde jeg da fået lidt af.. Og det var VARMT! ;) Rigtig lummert. Men sol klager jeg (næsten) aldrig over!



Her i dag, søndag... Endelig rundet 24+0! Maven vokser i rygende hurtig fart pludselig og jeg er ved at være godt træt af kommentare om "er der to?" osv. ;) Nej, der ER en, og det er en skøn en... Haha..

[24+0 med tøsebarnet, + 7 kg]
Pga. varmen er det bare ikke lige dagen for at lave et stort måltid til aften. + det faktum at jeg fik frokost ude med veninde i dag OG det er søndag. Så det bliver koldskål og/eller rugbrødsmadder. Men det er nu også en lækker ret i mine øjne. Manden er ikke helt enig, men han overlever nok lige..


Og hvorfor er det at kammerjunkere ikke bare er sunde? Hmmmf..




Ingen kommentarer: