søndag den 27. maj 2012

Grill hygge..

SOOOOMMER! 

Ih hvor jeg elsker sol og sommer! Nyder det bare. Man skal ikke rende og huske alle mulige ting, regntøj osv. Man lever bare.. Nyder det og kan gøre mange rigtig dejlige ting. Manden var igen ude at sejle idag. Men først fik vi ordnet græsplænen, smidt lidt på losseren osv. Så blev der sejlet, og derefter gik turen ud til min morfar. Han er lidt ensom nu hvor mormor er indlagt, så vi havde aftalt at tager derud og grille lidt til aften. Min bror tog også med... Morfar er ikke den største kok i køkkenet, men han fik bikset noget virkelig lækkert grillmad sammen! Blev noget overrasket ;) Vi fik bla. nogle pakker med kød og grønt i. Let og virkelig lækkert!!

Grønsagspakkerne var med mørbradbøffer (forstegt lidt på panden), lagt i sølvpapirs"pakken". Heri kom der også små nye kartofler, porrer, champignon og løg. Lige på grillen og efter 25 min. var der mega lækker kød OG grønt :) Det er noget vi klart skal prøve at udforske mere i herhjemme.. Thumps up til Morfar!


[Manden og jeg, lettere solbrændte ;)]
[Mor her blev sat til at styre kødet igår! Liiidt brændt, men skidt pyt]
[Sommer]
[Søsser, mine bedsteforældres herlige hund]


Ingen kommentarer: