lørdag den 11. februar 2012

Dagen i dag.. Med gode gerninger og veninde-hygge.

I dag var dagen hvor jeg startede på et nyt "arbejde".. "Arbejde" fordi det egentlig mest er en ting jeg gør fordi det er en god sag og jeg har tiden..
Det er et projekt hvor man er en slags voksen ven for et barn, som af en eller anden grund har brug for en voksen der kan være stabil i fht. nogle aktiviteter. Jeg var ret spændt på at møde denne pige og jeg faldt pladask for hendes person med det vuns! Sikke et dejligt væsen, som jeg helt sikkert vil komme til at få det sjovt med :) Og forhåbentlig får hun det ud af det som hun har behov for.

Efter dette fik jeg besøg af en veninde.. Der blev hygget, spist slik og sladret til den store guldmedalje ;)
Hun kom endda med en fin lille plante og påskeæg.. Mmmh.. Med marcipan i!



Aftenen bliver brugt på arbejde... Også selvfølgelig afslapning.. Måske der sniger sig et påskeæg ned i maven :D

Ingen kommentarer: