søndag den 1. januar 2012

01.01.2012

GODT NYTÅÅÅR! Jeg håber i alle har haft en god aften og er klar til det nye år. Dagen i dag bliver på sofaen for mit vedkommende. Kan vist lige overkomme at ringe efter en pizza senere måske ;)

Aftenen igår forløb perfekt. Vi lagde hus til og havde lavet 3 retters menu. Jeg havde for første gang forsøgt mig med en islagkage. Mums den var god! Prøv den.. Inspirationen blev hentet herfra .


Var næsten ved at glemme at tage et billede af desserten, så det blev et hurtigt et! Skovbæriscreme på nøddebund. Godt der er lidt til i dag også ;)

Jeg var ikke ret populær hos kattene igår, de er nemlig udekatte, men nytårsaften kommer de ALDRIG ud! De sad begge to og nedstirrede døren og mig igår, men tør ikke lukke dem ud til krudt og skøre mennesker.
De sad og fik kattemor her til at føle dårlig samvittighed ved at glo ud af vinduet og se ynkelige ud ;) Men det virkede ikke...


Synes altid nytårsaften flyver afsted! Men det må jo være sådan når man hygger sig. Lige lidt billeder fra mit nytår..






Må 2012 blive et godt og lykkebringende år for alle <3

Ingen kommentarer: