fredag den 30. december 2011

Til Århus og hjem igen.. Et smut i IKEA!

I dag var jeg med en veninde i IKEA Århus. Hun skulle hente en gave til hendes kæreste deroppe også smuttede vi lige et sving forbi IKEA. Man kan aldrig få nok IKEA! ;) Jeg fandt en kommode til vores nyrenoverede (næsten færdige) soveværelse.. Skønt at det tager form efterhånden. Fandt også en lampe til 25!!!!! kroner! 25!!! Det er sgu da billigt og den er endda enkel og pæn. Sikke et kup!
Her er lige et billede af min nye kommode.. Nu skal jeg bare se hvad der skal fyldes i den, tøj måske :P


Vi mangler alvorlig talt at få malet de vindueslister! Men alting til sin tid ;) Og et par billeder derinde også..
Her til aften har jeg forsøgt at lave en islagkage til desserten imorgen. Åh gud hvor jeg håber vores fryser ikke driller bare liiige for et døgns tid. Fryseren har drillet lidt på det sidste, så krydser alle mine lemmer for at den fryser godt og at islagkagen bliver en succes. XXX
Der var forresten hamrende godt vejr på turen i dag. Ihvertfald det meste af vejen.


Jeg kørte selvfølgelig ikke bilen!

Har også fået lavet lidt flere perler. Det giver mig sådan en ro og afslapning at sidde med. Det er blevet min nye overspringshandling nr. 1!




Jeg håber i alle er ved t være klar til imorgen, uanset hvor vildt det end bliver :) GODT NYTÅR...

Ingen kommentarer: