tirsdag den 4. december 2012

Som tiden går.. Et år mere...

Så rundede jeg et år mere.. Dette år er klart det bedste længe! Er blevet mor, det største nogensinde og så i en så ung alder, bare 24 år :P

Fik gode gaver og nød at være sammen med familien og vennerne.
Fik både sko, stiletter, jakke osv. Lige de ting jeg havde ønsket mig! 

[Alberte og Mor fejre fødselsdag]

[Lækker lækker lagkage!]
Om et par dage suser vi til vesterhavet, den første tur/ferie som lille familie :) Bliver spændende om vi sneer inde eller om vi overhovedet kan komme frem derovre. Jeg glæder mig! Både spa og sauna er der. Uuuuh..
Måske i bliver spammet med billeder derfra om nogle dage....

4 kommentarer:

Kathrine sagde ...

Stort tillykke :) Lyder da skønt med sådan en tur og en masse dejlige gaver- lækker lagkage!

de Feuth sagde ...

Stort tillykke :) jeg var selv 24 da jeg blev mor 1 gang det er en god alder at få sit første barn man føler dig stadig ung når det er teenager ;) rigtig god tur til Vhavet.

mom of mini sagde ...

Lyder som en skøn fødselsdag og hvor er i bare smukke både dig og den lille prinsesse :-)

Www.theibizamom.com

Sabrina sagde ...

Stort tillykke med fødselsdagen :)
Selvom det er ved at være et stykke tid siden nu..

Jeg har en giveaway igang på min blog med savlesmække - hvis det skulle være noget for for jeres lille prinsesse :)

http://brineh.blogspot.dk/2013/01/giveaway-hos-sajume.html

Kh Sabrina