torsdag den 2. august 2012

Shopping... I den danske sommer

Nu hvor sommeren er som forventet, regnvejrsfuld! Så er det da heldigt at man kan shoppe sig til varmen ;)

Har fået købt en masse lækre sager her på det seneste. Især til tøsebarnet..... 
Var i babysam i søndags med min veninde, og havde sagt til manden min at jeg liiiige ville købe den der sengehimmel vi havde snakket om (læs, jeg havde valgt og sagt at det var den det blev!!)
Endte med at komme hjem med en sæk fuld af lækre tilbudsvare! Havde købt for over 1200 kr, men pga. udsalg sparede jeg over 600,-! Så manden fik først et chok, indtil jeg fortalte rabatten ;)


[Er de ikke for søde? Eller som min mormor siger "frække"!?] 

Købte disse fine kasser til værelset, synes de er ret fede. Rema1000 til 39,-!



OG OG OG... Når nu man skal hygge og bruge tiden inde en del, så faldt jeg lige over en Frellsen chokolade butik og måtte have lidt godter med hjem... Mmmh.. De ER bare gode de flødeboller. Uf.. Især de hvide med hindbærskum.....
I bøtten er der mandler overtrukket med chokolade og lakridspulver. ELSKER dem!



2 kommentarer:

Kathrine sagde ...

Sikke en masse fint du har fået shoppet :-)

Viser du ikke billeder når i har fået lavet værelset?

Annesette sagde ...

Jo selvfølgelig :D Glæder mig sådan til at få ordnet væreslet og især til at gå og gøre det personligt hen ad vejen.. :)