mandag den 20. februar 2012

Hvor blev den weekend lige af?

Den forsvandt ligesom bare? ;)

Fredag fik vi lækker mad og godt selskab hos et hold venner.. Rødvin, mad, snak og hygge er lige sagen.

Lørdag havde jeg tøserne på besøg. En masse mokai og shots blev hældt ned og jeg betalte så prisen for det hele søndag. Puuuha.. Godt MC'D findes!! Manden kom hjem med dette -->


Søndag foregik på sofaen og vi fik en masse film. Rigtig hyggeligt..
Var dog tidligt oppe imorges, havde lovet en veninde at hjælpe hende med noget kagepynt, da hun har fødselsdag i dag :)
Resultatet;


Nu er dagen snart gået.. Vi har lige spist lækker pizza. Kan klart anbefales. Den var med tomat, ost, chorizo, pebre, squash og italiensk skinke. Er stop mæt nu!

Håber alle har fået en god start på ugen..

4 kommentarer:

Mit element sagde ...

Din søndag ligner min! - se evt min blog :-) fine, søde kager I fik lavet (med tømmermænd ovenikøbet).
VH. cupcake-stylisten.blogspot.com

Annesette sagde ...

Kigger da straks forbi :D

Kathrine sagde ...

Nogle gange er McD vare det eneste der virker! ;)

Annesette sagde ...

Præcis Trine! ;) Ihvertfald lige indtil en time efter når man er sulten igen... Efter chips :P Ej.. Her er der INGEN bund når jeg har tømmermænd!