tirsdag den 27. december 2011

Tirsdags hygge

Jeg nyder et par fri dage, hvor der bare bliver hygget og lavet det jeg har lyst til! Det er skønt :)

Lidt hygge er da også lige hvad man trænger til i det her grå vejr. Solen tittede dog lige frem i eftermiddags, men det bliver hurtigt mørkt derude. Det byder jo bare ind til at hygge med levende lys, også trods at de jo snakker om de der farlige "stoffer"/partikler de kære lys smider af sig.. Jeg tænder nu stadig levende lys, men står selvfølgelig ikke og snuser over det ;)

De er da en del af hyggen her i den mørke tid..


Egentlig går jeg bare og glæder mig til nytårs aften! Glæder mig faktisk rigtig meget til den aften... Så jeg går og planlægger lidt disse dage. Mens jeg gør det, får jeg dog lavet lidt fornuftigt ;) I dag fik jeg taget nogle skud af fra en kæmpe blomst/plante. Nu håber jeg de vokser så jeg kan plante dem videre i et par krukker en dag. Grønne fingre er ikke lige det jeg er kendt for, men man lære vel kun af at prøve ;)


Nu står aftenensmaden i ovnen.. Vi skal have lasagne i aften, måske den får et lille indlæg senere..
Men her er et par billeder fra dagens andre stunder. Kan forresten lige høre om der er nogle af jer der ved om man kan blogge fra sin iPhone på en let måde? Må prøve om jeg kan finde ud af det i aften... Teknik.. Tsk tsk ;)



Er hun ikke lækker? <3

Ingen kommentarer: