onsdag den 28. december 2011

HAMA amok... + lidt andet

Der er gået total perle i den herhjemme... Men sikke da en afstressende måde at hygge på! Uden tv, bare ro i hytten, med fuld koncentration på de skide perler ;)



Er gået i gang med et lille projekt. Nemlig at producere en masse fine forskellige ugler, til min kære venindes lille datters værelse. Så der er store ugle produktion!

Ellers er dagen gået med  at skrive lidt bachelor. Det skal jo gøres *Suk*
Har fået købt min længe ventet Eva Solo karaffel. Endelig.. Har ønsket mig den længe, men fik så et gavekort til Imerco som jeg valgte at bruge til den istedet. Fik endda en ekstra hætte med. Gratis ting er altid godt :)

Valgte den i lilla, og fik så en sort ekstra med.


Min sødeste mormor har været så sød at give mig disse fine kopper, med et par hyacinter i. Rigtig fin idé til lidt pynt synes jeg. Og kopperne er da så fine! Den ene hyacint tager dog noget fra overfor den anden. Den vokser med lynets hast!


Nu vil jeg sætte mig foran fjerneren og flade lidt ud med en chokoladebolle! (Vi har desværre ingen slik, hvilket jeg ellers sagtens kunne guffe i mig lige nu!!!)

2 kommentarer:

KGaardsted sagde ...

Ih, hvor er det fint! :) Hvad skal alle de andre perler bruges til? :)

Er vild med hyacinterne, de er skønne! :)

Håber du har haft en god jul, trods alt! I har været/er i vores tanker!

Knus

Annesette sagde ...

Tak søde..

Lige nu laver jeg en fandens masse ugler til min venindes datter :) De skal vist hænge i vinduerne på hendes værelse. Har lavet lidt til blomsterpinde og er lige nu ved at lave en uro med nogle luftballoner og skyer nu :) Laver bare.. Hehee.. Ikke noget specielt, men en god måde at glemme og fordrive tiden.