tirsdag den 30. august 2011

Kaffestel for de fine

Total inspireret, fandt min mormor dette flotte kaffe stel! Blev helt forelsket på Pille's blog over de tallerkener hun havde købt, og snakkede med min kære mormor om dette  "snyde" musselmalede stel. Hun ringede idag og sagde at hun havde en lille overraskelse, og dette var hvad der stod da jeg kom derud.


Der er til 6 pers. i alt, og det er sååå fint! En 50'er for det hele!! Nu må jeg se om jeg kan finde spisestellet i denne fine snydeudgave.. 

Fik en herlig mail om at dette faktisk ikke er en "wanna be" musselmalet, men et tysk mærke som har været meget brugt under krigen! Endnu mere unikt nu jo :)


1 kommentar:

Tenna sagde ...

Hvor heldig af dig at have sådan en dejlig mormor - jeg er IKKE spor misundelig :-)
tillykke med stellet

kærlig hilsen
Tenna (havemúsen)