torsdag den 16. februar 2012

Nem aftensmad og lækker sandwich

Igår spiste jeg sammen med en veninde. Vi lavede noget let wok med kylling og lidt forskelligt grønt. Lige lidt kokosmælk ved også er der den nemmeste og lækreste aftensmad. Ej, måske ikke det lækreste mad i hele verden, men god hverdags mad ;)


I dag har jeg været ret doven. Har sovet dårligt i nat og følt mig sådan lidt ved siden af mig selv hele dagen. Så middagsmaden blev en let sandwich. Groft brød, smurt med lidt hellmann's mayo. En hjemmelavet tunmousse, bestående af tun i vand, en klat økologisk cremefraise og lidt hakket rødløg. I brødet med et par skiver agurk og hvad man ellers lige har. Så der serveret....


I aften skal jeg på arbejde... Ikke at det lige er det jeg lyster lige nu, men det plejer ikke at være så slemt når først man er kommet op af sofaen.

Ingen kommentarer: